7 תשובות
את בת לדעתי אז זה לא אמור להפריע אבל אם יש לה אחים/אבא בבית אז אל זה לא מכבד
אנונימית
חרדיה לא, רק דתיה כן אין בעיה אבל עדיף שתלבשי ארוך
לא
זה לא מכבד ויכול להכשיל אחרים וגם לא צנוע
לדעתי זה לא מכבד כי את לא יכולה לדעת מי יהיה אמלה בבית
יש לי חברה שהולכת עם מכנסיים, גופיות ועוד..
ואני דתייה והולכת רק עם חצאיות.
ואני מכבדת אותה והיא מכבדת אותי.
כשהיא באה אליי עם מכנסיים אין לי בעיה בכלל.
וכשאני באה אלייה עם חצאית אותו דבר.
גם עם כל המשפחות בבית!!