7 תשובות
מעולה
יועיל ברור, אין סיבה שעובד רסר יעשה שנתיים ושמונה.
רק מי שבאמת הכרחי למערכת
אנונימי
שואל השאלה:
אבל השאלה אם זה לא ייתן תמריץ לאנשים לרצות להיות בתפקידי ג'וב
אנונימית
מי שרוצה שירות משמעותי יעשה בכל מחיר, אל תדאגי
אנונימי
אם יש לך פרופיל קרבי את לא יכולה ללכת לג'וב בכל מקרה, חוץ מזה שאמרו שישלמו 6,000 ללוחמים על ה8 חודשים הנוספים שהם עושים.
ככה שיכול להיות שזה יתן תמריץ ללכת ללוחמה
בערך, הם רוצים לשנות כל מיני. בממוצע - חיילים יעשו שנתיים וחודשיים, משהו כזה. לא בטוחה אם זה רעיון טוב, כי כמובן שאין טעם שאנשים שלא מועילים למערכת יהיו עוד 8 חודשים או חצי שנה אקסטרה בתפקיד ויעיקו על תקציב צה"ל במקום להועיל. מצד שני, אין סיבה שימשיכו לדפוק חיילי קרבי, פשוט צריך לבטל את הקונספט של ג'וב ושיעבדו תחת הצבא אבל לא כחלק ממנו :/
שואל השאלה:
ברה מומנט
רוב הלוחמים שהכרתי היו שם לא בשביל כסף ולא בגלל הטבות אלא בעיקר בשביל שירות משמעותי,העניין הוא שבסוף יש את מי שבאמצע שזה תומכי הלחימה שלדעתי במובן מסויים חשובים כמעט כמו הלוחמים והם כביכול הכי נדפקים מה"רפורמה" הזאת לפי מה שנשמע,לא שמעתי שהם יקבלו הטבות מיוחדות ב8 חודשים האחרונים שלהם ולא שמעתי שהשירות שלהם יקוצר לשנתיים אז איפה צה"ל נכנס פה כדי להשאיר את אותה מעטפת תומכת ללוחמים,למה שבן אדם ילך להיות אפסנאי,מש"ק שלישות,נהג או טבח ביחידה לוחמת כשהוא יכול לעשות את זה פחות 8 חודשים ולהשתחרר
אנונימית