12 תשובות
שואל השאלה:
תודה אחי, אז אתה אומר כן ללכת לגדנע? לצבא לא יהיה משנה אם לא אלך לגיבוש?
אנונימי
תלך בכל מקרה
הצבא רוצה שתגיע הכי גבוה שיש
אז אם לא תלך לגיבוש חובלים כי אתה רוצה יום סיירות זה בסדר
שואל השאלה:
מלך תודה אחי
אנונימי
בהצלחה אחי
תתאמן הרבה ותן בראש ביום סיירות
שואל השאלה:
תלוי איזה, בהמון מהם יש פרוטקציות רציניות
אנונימי
1. לצבא לא יהיה אכפת אם לא תגיע לגיבוש (גם יש סיכוי שלא תקבל זימון אליו בכלל).
2. גם אם תילך זה לא יפגע בכך עם היום סיירות ועדין תוכל להמשיך להתמיין ליחידות מובחרות.
3. דרך הגיבוש חובלים מהגדנע אין שבוע ראיונות או משהו דומה (סתם שתדע).
4. הקומנדו זה מקום מצוין, אולי אתה חושב שזה לא נחשב מספיק אבל זה מקום מצוין.
5. ממליץ לך קצת לחקור על היחידות המובחרות כי אין שום קשר ביניהן ודרכי ההגעה שונות ממש.
שואל השאלה:
אני חקרתי המון, כנראה לא הבנת אותי, רק שאלתי אם עצם זה שאני לא מתייצב לגיבוש פוגע לי בדתמית מבחינת צהל, ודבר שני אני יודע שקומדנו זה מצוין ובשביל המון אנשים זה מעל ומעבר, בשבילי, אני רוצה לנסות יותר זה הכל
אנונימי
גבר, מטכל, שייטת ו504 אלה מיונים שונים לגמרי. אתה יכול ללכת רק לאחד מהם, אז אני ממליץ שתיסגר על איזה מהם אתה רוצה.
ולשאלתך, כי שעניתי לא יהיה אכפת להם, וגם יש את הסיכוי שפשוט לא תקבל זימון לגיבוש אחרי הגדנע ואז זה יקל לך על החיים.
שואל השאלה:
כן אני יודע שצריך להתאמן ספציפית לאותו גיבוש שאליו אני מכוון, בראש יש לי כבר את מטכל
אנונימי
שואל השאלה:
ברור שהסיכויים להגיע לשייטת נמוכים מאוד אני לא מהאלה שחושבים שאם הם קצת יתאמנו אז זהו, ולכולם ידוע שצריך גם פרוטקציות הכל טוב אני מודע להכל, אבל בכל זאת השאיפה שלי היא מטכ"ל, 504, שייטת ודברים בסגנון, יחידות גבוהות שהן מעל הקומנדו
אנונימי
קודם כל לא אכפת להם אם תלך לגיבוש או לא
דבר שני הסיכויים להגיע לשייטת נמוכים מאוד
אבל אפשר להגיע לקומנדו בקלות דרך גיבוש חובלים אז תחשוב על זה
זה לא קשור. זה שתוותר על הגיבוש לא יגרום לך לא להתקבל לדברים אחרים.

דרך אגב יחידות מובחרות זה לא ממש עניין של פרוטקציות חוץ מבמקרים מאוד קיצוניים חחח