8 תשובות
בורקסים, לילה..
שואל השאלה:
להכין אבל או לא? אני יכולה גם וגם תכלס
להכין אבל או לא? אני יכולה גם וגם תכלס
אנונימית
אז גם וגם
למה לבחור אם אפשר גם וגם
למה לבחור אם אפשר גם וגם
תחברי בניהם תעשי משה בתיבה
נקניריות
בורקס
אני מעדיף נקניקיות בפיתה אבל עניין של טעם
בלילה עדיף אבל בורקס
בלילה עדיף אבל בורקס
בורקסים
באותו הנושא: