17 תשובות
סבבה
לא עזבי מה את צריכה נכה

באמת שאלת את זה???
אמן שישאלו עלייך גם תשאלה הזו
אם הוא סבבה לך מה אכפת לך אם פוזל או לא
חח לא
שואל השאלה:
אני מבינה שיש פה פוזלים שנעלבו.. לא אמרתי שזה דבר רע
אנונימית
סבבה

עוד מעט אנשים יפסלו על צבע שיער
מי אמר שאני פוזל
א. אני ממש לא פוזל
ב. לא באתי לתקוף סך הכל באתי להגיד שאם מישהו מצא חן בעינייך ויש לו פזילה לא שוללים על דבר כזה כי את תצטערי על זה
רואים לך בפרופיל שאתה פוזל יא אח
טוב אח
מתים עלייך קח הכל ברוח טובה
אוהב אותך יא אח
שואלת השאלה מקווה שהסתדרת
שואל השאלה:
לא ממש הוא סבבה כזה אבל זה די מוריד לי
אנונימית
תשאלי תעצמך מה את חושבת אם את חושבת שאת עלולה לפגוע בו או שזה מוריד לך ממש אז עדיף שתעזבי