7 תשובות
לא מחייב. זה הכול אתה אתה מחליט מתיי ישלך כוח ומתיי לא.
כן
הכי נמאס זה ביב
לא, אם יש לך כוח להמשיך ככה אז לא ואם אתה אוהב ללמוד. בהצלחה
מה זה השטות הזאת , אתה לא מכונית מירוץ שתגמר לה הדלק.
לא אומר כלום אבל הלוואי עלי להיות כמוך
בתיכון אין שינוי ענק, זה רק בגרויות ויותר לחץ בלימודים, אבל אם אתה משקיע ותעמוד בזה אז כלום לא אמור להשתנות
אנונימי
באותו הנושא: