6 תשובות
כן סביר להניח שהיא עושה את זה מחוסר עניין עדיף פשוט להפסיק לכתוב
או שהיא עצלנית מידי בכדי לרשום ( לגיטימי )
כנראה
תפסיק לכתוב ואם היא תרצה אז היא תמשיך
אנונימית
כמעט בטוח שכן
לפעמים זה גם יכול להיות שינוי אסטרטגיה כדי לגרום לך לרדוף או אגו אבל אם זה בהתחלה לפני שקרה משהו תבין את הרמז