6 תשובות
אני שיניתי לכתובת של סבא שלי בשביל זה
אתה לא יכול לשנות לכל עיר שאתה רוצה
שואל השאלה:
^כן ברור לי שזה רק לכתובות של משפחה וכאלה..
את יכולה להסביר איך זה עובד בעצם? איך מחליפים כתובת? מה עושים פשוט
אנונימי
אני לא ממש יודעת...
ההורים שלי התעסקו בזה אני יכולה לשאול אותם כשאני אגיע לבית וזה ייקח קצת זמן
שואל השאלה:
יאי אני ממש אשמח אם תזכרי ותרשמי פה כשתוכלי, תודה :)
אנונימי
אז מסתבר שילדים שמשנים רשות בלי ההורים שלהם צריכים אישור של מזכיר או מנכל הרשות או משהו כדי לעבור ואחרי זה פשוט צריך ללכת למשרדים של רשות האוכלוסין לבקש טפסים ולחתום עליהם.
אז כדי להשיג את האישור מהמזכיר של הרשות ההורים של עשו שיחה איתו ואמרו לו שאני רוצה ללמוד בבית ספר שליד הבית של סבא שלי (באותו זמן זה היה נכון אבל בסוף לא הלכתי לשם) והחלק מהימים אני אשאר אצלו כדי לא לעשות את הנסיעות לבית ספר ובלה בלה בלה ואז הם קיבלו אישור.
ואת כל זה הם עשו כי יש לנו ראש עיר לא נחמד והוא רצה שאני אלמד בבית ספר בעיר ולא היה לי שם טוב אז ולא נתן לי אישור לעבור אז מי צריך את האישור שלו. :-d
^זה אמור להיות פרצוף שמח אבל זה עושה אותו מופתע
שואל השאלה:
^תודה רבה (:
אנונימי