11 תשובות
כן
שואל השאלה:
^ לא צריך שבשתיהן זה יהיה מחובר גם מהתבריג וגם מהבסיס זה מספיק אחת מהבסיס ואחת מהתבריג?
אנונימית
לא בגלל שהם מחוברים בחוט אחת לשנייה
בסוף אם המעגל סגור שניהם מחוברות לשני הקטבים של הסוללה
שואל השאלה:
^ סליחהה אבל יש לי עוד שאלה, אם יש סוללה אחת שמחוברת לסוללה אחת לפלוס ולשנייה היא מחוברת למינוס זה גם בסדר?
אנונימית
כן זה בסדר הם פשוט הופכים לספק כוח אחד אפשר לחבר את המתח שלהם
שואל השאלה:
^ תודהה ושאלה אחרונה, אם יש גם מוליכים בתוך המעגל עצמו שהם פתוחים או משהו זה משנה או שלא? ממש תודהה
אנונימית
מוליכים?
שואל השאלה:
^ כן מוליכיםם האייפון תיקן את זה
אנונימית
וואלה לא למדתי על זה