7 תשובות
כן, כי ככה הרבה אנשים יפחדו לעשות את המעשים האלימים האלו מהפחד מהעונש
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה לכתוב שני נימוקים בעד/נגד
אנונימית
שואל השאלה:
^^כתבתי כבר על התרעה
אנונימית
לדעתי העונש מספיק, אני לא רואה צורך בלהחמיר.

בלי קשר, העונש תלוי בכמה המקרה חמור.
מה זאת אומרת? אין עונש ספציפי זה דינמי וכל מקרה לעצמו
שואל השאלה:
^למה?
אנונימית
כן
אנונימית