12 תשובות
למה את חושבת שזה יקרה ? הוא רוצה להפרד ?
להבין שאם באמת תיפרדו זה לטובה ושאת לא צריכה בחיים שלך מישהו שזרק אותך, אבל למה את חושבת שזה יקרה? הוא אמר לך משהו?
שואל השאלה:
היתה לנו תקופה םעם שהוא היה נוצן לי ממש חוסר ביטחון בקשר ואומר לי כזה כשנפרד אז . וכל מהי דברים כאלה. מאז יש לי טראומה רצח היתה לי תקופה מזעזעת ואני מפחדת שהיא תקרה שוב^
היתה לנו תקופה םעם שהוא היה נוצן לי ממש חוסר ביטחון בקשר ואומר לי כזה כשנפרד אז . וכל מהי דברים כאלה. מאז יש לי טראומה רצח היתה לי תקופה מזעזעת ואני מפחדת שהיא תקרה שוב^
אנונימית
להבין שהוא יזרוק אותך בעוד זמן קצוב, ולא תהיה לך תקומה - זוהי ההבנה שתתעלה מהפחד.
אנונימי
הוא העוגן הנפשי, ומהות החיים שלה.
אנונימי
אף אחד לא אמור לאיים עליך שהוא יפרד ממך אם לא תהיה כמו שהוא רוצה או שלא תעשי מה שהוא אומר לך, אני יודע שזה יכול להשמע לך קשה אבל בן אדם כזה בסופו של דבר יפרד ממך והוא לא שווה אותך בכלל ואני מציע לך אם זה קשר די חדש אז להפרד כי אין טעם להשאר במצב הזה ואם זה קשר שהוא של הרבה זמן כבר אז תנסי לדבר איתו ולהבין למה הוא עושה לך ככה ומאיים
העניין, שהיא לא שווה אותו.
הוא מחזיק אותה בחסד, על אף שהיה יכול לצאת עם אחרות(דוג' אחותה), הטובות ממנה.
הוא מחזיק אותה בחסד, על אף שהיה יכול לצאת עם אחרות(דוג' אחותה), הטובות ממנה.
אנונימי
תקשיבי, גם אם יש לכם עכשיו תקופה טובה בזוגיות, אבל הוא היה מביא לך חוסר ביטחון והרגשה שאת לא יכולה לסמוך עליו אני מציעה לך לך באמת להיפרד ממנו, את לא צריכה לסבול בזוגיות ולחיות כל יום בחוסר ביטחון לגביו.. אפילו שכמובן אני מקווה שהכל בסדר אתכם כרגע, ואם כן, אז אל תחשבי על הרע- תחשבי כמה טוב לכם עליו ביחד ותחייהי הווה ואל תחשבי יותר מידי רחוק לעתיד של מה יקרה אם ואם
שואל השאלה:
אבל אם נפרד אני אהיה עצובה בלעדיו^
אבל אם נפרד אני אהיה עצובה בלעדיו^
אנונימית
תחשבי על זה ככה, אם הוא יפרד את תרגישי יותר קשה מאשר מה שתרגישי כשאת תעשי את הצעד או הפוך ? אני חושב שאם הוא יפרד ממך יהיה לך יותר קשה לעבור הלאה ואם את עושה את הצעד ראשונה יהיה לך פחות קשה והוא יבין שהוא פספס אותך בגדול
עצבות אחרי פרידה זה משהו טבעי שקורה ויש כולם, אבל הזמן מרפא הכל:) ולאט לאט שוכחים.
לפני חודשיים עברתי פרידה של 4 שנים כמעט של זוגיות^ אז אני יודעת כמה לא קל וכואב זה להיפרד אבל אם נפרדים זה לטובה
לפני חודשיים עברתי פרידה של 4 שנים כמעט של זוגיות^ אז אני יודעת כמה לא קל וכואב זה להיפרד אבל אם נפרדים זה לטובה
אם הוא מאיים עלייך שהוא יפרד ממך,תזרקי אותו מראש
באותו הנושא: