4 תשובות
תגידי להם שאת רצינית
תלמדי במגמה
שואל השאלה:
אין לי כזה בבית ספר(חינוך מיוחד)
אז יש את מדרסה, למדתי משם למדתי במקביל למגמת ערבית וזה נחמד ומלמד מאוד אחכ תחשבי עם עצמך אם את רוצה להמשיך. אם ההורים לא לוקחים אותך ברצינות אל תתרגשי, תעשי מה שעושה לך טוב