8 תשובות
כן
בואי, יכולה את כן
אבל מבחינת לכבד את היום זה לא הכי מכבד לבוא ככה ביום כזה....
שואל השאלה:
^לא הבנתי למה נעליים זה מכבד אבל כפכפים לא זה גם סוג של נעליים ואני גם שמה גרביים
אבל בסדר
אנונימית
עזבי את המכבד או לא
גרביים של נייק עם כפכפי נייק זה מחריד.
אנשים צריכים להבין שזה מושפע ולא מתאים לכל אחד ובאמת שזה פשוט מכוער
שואל השאלה:
^וואי דיי לא אכפת לי זה נוח ולפי התמונת פרופיל שלך את לובשת טייץ קצר בצבע צהוב וזה מה שמזעזע
ואני לא מושפעת פשוט כיף לי ללכת עם זה מה שורף לך
אנונימית
לא רואה שום בעיה בטייץ צהוב שאני לובשת *בבית ולא יוצאת איתו החוצה כי אני יודעת שזה מכוער אז מה אם זה נוח
וואו כיף לך שמסכימים לך ללכת עם כפכפים הלוואי עליי לכי ברור הכל טוב:)
^^^^מה הקשר למושפעות.. אנשים לובשים את זה כי זה נוח וכי לא אכפת להם ממש מדעות של אנשים