33 תשובות
פשוט תיתן לו זמן ותשאל אותו בפעם אחרת אולי עכשיו הוא עצבני או משהו
שואל השאלה:
אני זוכר שהוא לא היה בבית היום מלא זמן וכנראה שרק בסביבות השעה 18:00 הוא חזר
אנונימי
שואל השאלה:
מה אני עונה במצב כזה?
אנונימי
שואל השאלה:
זה מה שאני חושב ואני לא יודע למה, כשהוא נכנס הוא רק קרא את ההודעות לכמה שניות והתנתק
אנונימי
כועס נראלי
שואל השאלה:
אני יודע את זה בכך שאני עשיתי הליכה דרך הרחוב שלו אבל הוא לא היה שם כבר מלא שעות
אנונימי
כן פשוט אל תעשה כלום
שואל השאלה:
אני מזכיר שהוא רק בן 10 וזה מעיד על כך שהוא כבר התבגר בגיל הזה לקראת הבגרות האמיתית בעוד 3 שנים (בגיל 13)
אנונימי
שואל השאלה:
לחצתי בטעות על הכפתור של השיחה אבל זה היה מהלחץ - זה גם קרה עוד לפניי שהוא שלח את ההודעה, מה לעשות עם זה?
אנונימי
שואל השאלה:
להגיד שזה מהלחץ?
אנונימי
אם חבר שלי היה אומר לי את זה הייתי עושה אותו דבר, נותן לו זמן לעצמו
אל תגיב עכשיו כי זה כבר קרה ממזמן
שואל השאלה:
וזה לא משנה בן כמה הוא? תמיד היית נותן לו את הספייס שלו?
אנונימי
כן לא משנה הגיל
שואל השאלה:
רק שהוא לא יחסום אותי - כי זו המחשבה השלילית שעוברת אצלי בראש כרגע
אנונימי
שואל השאלה:
מה לעשות עם המחשבה הזו?
אנונימי
שואל השאלה:
ומתי לשאול אותו בהודעה "מה קורה?"
אנונימי
אין לו כל כך סיבה לחסום אותך לא עשית לו משהו רציני
שואל השאלה:
עכשיו הבנתי שכנראה ההודעה ששלחתי לא הייתה בזמן הנכון כי הוא הרבה זמן לא היה בבית ובטח היה לו משהו
אנונימי
אם אתה איתו בבית ספר תשאל אותו מה קורה ואם לא תשאל אותו מחר אחר הצהריים
והמחשבה הזאת אתה סתם נלחץ מכלום אין לו סיבה לחסום אותך, תחשוב שאתה היית עכשיו במקומו לא היית חוסם את עצמך
שואל השאלה:
ומתי זה בסדר לשלוח לא הודעה?
אנונימי
שואל השאלה:
לו***
אנונימי
שואל השאלה:
ומתי אני יכול לאחל לו "יום העצמאות שמח", כנראה שעכשיו זה לא זמן טוב
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה לעשות, פשוט לא להתייחס למה שהוא הגיב?
אנונימי
שואל השאלה:
אז פשוט להשאיר את ההודעה כפי שהיא?
אנונימי
שואל השאלה:
ואם אני אראה אותו בשישי כשאני אפגש איתו ברחוב?
אנונימי
אם תפגוש אותו בעוד כמה ימים תגיד לו שלום רגיל, וכמו שאמרתי תשלח לו הודעה מחר אחר צהריים ותאחל לו יום העצמאות שמח שאתה מסיים את השיחה איתו מחר
שואל השאלה:
אני לא יודע עוד אם אני אפגש איתו כי יכול להיות שאני אפגש איתו במקרה
אנונימי
שואל השאלה:
אז פשוט לא להגיב היום?
אנונימי
אל תגיב
שואל השאלה:
אז להגיב מחר כשהוא יהיה מחובר או להשאיר הודעה?
אנונימי
שואל השאלה:
ואוליי גם מה שהוא הגיב הייתה רמיזה שהוא מראה לי שאני צריך לדעת גם בעצמי איך להתמודד עם הלחצים כי אוליי גם הוא לא תמיד יהיה שם לצידי וגם היו מקרים שמלא פעמים אמרתי לו שאני בלחץ והוא מלא אמר לי "תחשוב טוב, יהיה טוב" אז אוליי הוא כבר רוצה לרמוז לי את זה אז הוא אמר לי את זה בנימה שהיא חוצפנית?
אנונימי