22 תשובות
תלוי איפה
אין פה מכבד או לא
שיעשו מה שבא להם כל עוד זה לא בין 2 ל 4 או בלילה או שזה מתמשך כמה שעות שלמות מוזיקה חזקה
לא מכבד
אנונימית
זה בסדר גמור, לא כולם מאמינים.
תודה על המינוסים, הנה משהו שיגרום ליותר - אני נהנת ממוזיקה בגינה שלי בשבת בקולי קולות. זה יום החופש היחידי שיש לנו, אם היו מקומות בילוי פתוחים אולי הייתי יוצאת אך לצערי אין.
כל מישהו ששם מוזיקה בקול רם הוא לא מכבד. כאילו אחי אף אחד לא רוצה לשמוע את המוזיקה החרא שלך
ממש לא
הם מפריעים לשומרי שבת
מה אנשים ששומרים שבת צריכים לשמוע את השירים שלהם בקולי קולות?
אנונימית
הוא לא אמר שכולם מאמינים הוא דיבר על כבוד אבל בסדר^^^
אני חושבת שממש עדיף להמנע מזה
אם אני רוצה לשים מוזיקה בבית שלי למה לא? כל עוד זה לא עובר על החוק זה בסדר.
את רוצה לשים מוזיקה? אוקי, אבל ברגע שהיא רועשת עד כדי מצב שכל השכונה שומעת.. זו בעיה גדולה יותר
אנונימית
כן אבל זה לא אומר שזה לא מכבד זה פשוט מעצבן
יש הבדל^
^מרים.
אני שומעת כל שבוע בימי שישי את המוזיקה הדתית בקולי קולות, למה שאני לא אשים גם?
זה גם לא מכבד..
זה לא מכבד את השכנים הדתיים
זה כאילו אתה אומר להם 'לא אכפת לי מכם, אני אעשה מה שבא לי גם אם זה יפריע לכם'
אנונימית
@blue ocean
את רצינית?
המוזיקה הזו של כניסת השבת?
זה ליטרלי בקושי 2-3 דקות
אנונימית
^אצלנו ממשיכים ושמים שירי שבת עד שמגיע ממש קרוב לכניסת השבת. זה נמשך ממש שעות.
זה תלוי איפה, כי בסופו של דבר בואו תנסו לכבד קצת.
אם יש אנשים שמשתדלים לשמור שבת וזה מקשה עליהם תנסו להמניך
להמניך כמה רמות קול לא יהיה מה שיהרוג אתכם, זה פשוט נטו לכבד.
אין בעיה שתשמעו כול אחד ומה שהוא רוצה, אבל אם יש אנשים שזה מפריע להם, תשתדלו פשוט לכבד אותם כמו שהייתם רוצים שיכבדו אתכם.
אנונימית
אם אני שם מוזיקה (אני לא אבל נגיד) די חזקה אני לא שם כדי לעצבן את השכנים אני שם בשביל עצמי
אם יש למישהו בעיה שיגידו וינמיכו
ואם לא מנמיכים אז הם אנשים מעצבנים ותזמינו להם משטרה אם אלה שעות שאסור

כל יום שישי כשנכנסת השבת יש מוזיקה מאיזה מקום אני לא יודע עוד מאיפה ככ חזקה שאני לא יכול לשמוע שום דבר,צריך לעצור את מה שאני עושה אם זה קשור לשמיעה חוץ מזה וצריך להרים את הקול כדי לדבר והמוזיקה מגיעה מאוד מרחוק (מוזיקה דתית) זה מכבד? זה מאוד מפריע מה הבעיה שיעשו את זה חלש יותר?
^מסכימה איתך בכל מילה.
hijo אני מסכימה איתך בטירוף וזה באמת לא בסדר, שני הצדדים צריכים לכבד אחד את השני.
תנסה אולי לברר מאיפה זה מגיע ולבקש מהם להמניך, לא חושבת שיגידו לא.
אנונימית
אין לי שמץ איך לבדוק זה נשמע שזה מגיע מכל מקום כמו הצפירות והבית כנסת הקרוב זה איזה 2 רחובות ממני או יותר
זה לא בסדר לא בשבת ולא ביום חול, אפשר לשים מוזיקה בווליום שלא יוצא מהבניין/דירה ועדיין להנות ממנה
ממש לא.

כשחרדי בבית שלו קורא תהילים במקום לעמוד בצפירה המדינה רועדת, אבל פה שמישהו שם מוזיקה שלרוב גם אסורה לשנייה בכלל, ועוד בשבת בקול - פה אנשים שותקים

עולם הפוך ראיתי.