6 תשובות
שואל השאלה:
זה הופעה של העיר של יום הזיכרון לא הופעה כזאת אבל אי אפשר לישון
אנונימית
שימי אטמי אוזניים
אז תחכי שזה יסתיים זה לא יהיה עד אמצע הלילה..
תתמודדי אין מה לעשות
להזמין משטרה. זה ממש לא מכבד במיוחד עכשיו
מצטרפים אליהם
אנונימית