6 תשובות
גם אני הייתי ככה
היום אני כבר עם עדשות
זה בכלל לא נורא, לדעתי זה יפה זה כמו תכשיט
אם ממש מפריע לך את יכולה לעשות הסרה בלייזר או לשים עדשות:)
הכל טוב!! פשוט את צריכה אולי למצוא משקפיים שתרצי ותרגישי יפה איתם לא כאלה כמו שיש לך עכשיו
שואל השאלה:
אבל זה חדשות שקניתי והם עלו מלא
אנונימית
תלוי עד כמה את מתאמצת בלי.
אפשר לעבוד על שיפור הראייה. מוזמנת לדבר איתי בפרטי.