6 תשובות
לשרת אותם עם חיוך ולהגיד היי מה נשמע, הרבה זמן לא ראיתי אותך
לשרת עם חיוך
שואל השאלה:
גם אם יש שם אנשים שרבתי איתם ברמה של ניתוק קשר? כאילו חברות שבאמת עשו לי דברים חרא בטירוף
גם אם יש שם אנשים שרבתי איתם ברמה של ניתוק קשר? כאילו חברות שבאמת עשו לי דברים חרא בטירוף
^כן. או פשוט לא להזכיר שאת מכירה אותם אלא אם הם אומרים לך היי מה נשמע
תיהי מולם נטו מקצועית וזהו
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
באותו הנושא: