6 תשובות
לשרת אותם עם חיוך ולהגיד היי מה נשמע, הרבה זמן לא ראיתי אותך
לשרת עם חיוך
שואל השאלה:
גם אם יש שם אנשים שרבתי איתם ברמה של ניתוק קשר? כאילו חברות שבאמת עשו לי דברים חרא בטירוף
: :
^כן. או פשוט לא להזכיר שאת מכירה אותם אלא אם הם אומרים לך היי מה נשמע
תיהי מולם נטו מקצועית וזהו
שואל השאלה:
תודה רבה
: :