6 תשובות
כן דיכאון זה לא לפי גיל
הגיוני אבל נדיר מאוד
בדכ בכיתה א ילדים לא מבינים כמעט כלום בנושא הזה והם לא מרגישים את זה
בדכ בכיתה א ילדים לא מבינים כמעט כלום בנושא הזה והם לא מרגישים את זה
הגיוני להיות בדיכאון בכל גיל, בין אם זה א, יא, או גיל 90, זה לא משנה, דיכאון זה דבר שקורה להרבה אנשים בכל הגילאים
ברור.
דיכאון נגרם בגלל מחסור בסרוטונין בגוף.
דוד שלי שיחיה אובחן עם דיכאון קליני בגיל שנתיים.
דיכאון נגרם בגלל מחסור בסרוטונין בגוף.
דוד שלי שיחיה אובחן עם דיכאון קליני בגיל שנתיים.
כן
כן, בכל גיל
באותו הנושא: