5 תשובות
לא מסבירים זה רק יישמע כמו תירוץ
תתעלמי פשוט וזהו
מה הטעם לכתוב אם הוא יסנן שוב
שואל השאלה:
אז לא לכתוב לו "וואי תקשיב חברה לקחה לי את הטלפון" או משהו??
אנונימית
הלל נואו אחותי את רק תביכי תעצמך
ת ת ע ל מ י