5 תשובות
לא מסבירים זה רק יישמע כמו תירוץ
תתעלמי פשוט וזהו
תתעלמי פשוט וזהו
מה הטעם לכתוב אם הוא יסנן שוב
תתעלמי
שואל השאלה:
אז לא לכתוב לו "וואי תקשיב חברה לקחה לי את הטלפון" או משהו??
אז לא לכתוב לו "וואי תקשיב חברה לקחה לי את הטלפון" או משהו??
אנונימית
הלל נואו אחותי את רק תביכי תעצמך
ת ת ע ל מ י
ת ת ע ל מ י
באותו הנושא: