11 תשובות
הגיוני גם אני ככה
לא קרה לי ביום העצמאות אבל מכירה את ההרגשה. אל תתני לזה לשבת לך על המצפון
גם אני לא ממש רוצה לצאת אין לי כוח..
מרגיש שרוצה לצאת, אך משהו עוצר אותי :/ הרגשה לא מוסברת... מבאס.
אני גם מרגישה ככה
אפילו מהיום הולדת שלי הברזתי בדקה התשעים כי לא היה לי חשק לחגוג
אני כבר שנתיים ביום העצמאות בבית לבד את לא מבאסת אף אחד אם הן מבואסות זה בעיה שלהם כאילו
הכל טוב זה בסדר שאין מצב רוח
לי אף פעם אין כח לצאת לשומקום וכל הזמן אני אומרת לא לאנשים

חברה שלי רוצה ללכת לסרט- "לא אין לי כח"
חברה אחרת רוצה שהבוא אליה- "אין לי כח"
חברה אחרת רוצה שנצא להליכה- "אין לי כח"
אמא רוצה שנצא לטייל- "אין לי כח"

קיצור הבנת, אין לך מה להרגיש מאכזבת, הכל טוב
אני עם המשפחה אבל בנתיים עד שהעל האש יהיה מוכן אני מסתובב בים בחושך מסתכל על הכוכבים ועל המים(מחר אני ארד לשחות במים)
וואלה כן קצת
יש לי חבר שמת שנלך לאיזה הופעה אבל אני לא רוצה
אין לי את מי לאכזב ח ח ח ח ח ח ח ח ח