3 תשובות
לידיעה שלך.. ראש מנוע הולך כשהמנוע מיתחמם יותר מידי ואין לו קירור מהמים הוא מהרוח בזמן נסיעה.. ראש מנוע לא עושים ''כדרך טיפול'' למנוע אלה כמשהו חמור שקורא למנוע.. ולשאלה שלך... מחושב כ20.000 ק''מ בשנה לנסיעה לאוטו תלוי איך נסעו ואיך שמרו.. כך את האוטו לבדיקה.. כי אחרי רתיחה של מנוע יש סיכוי שהמנוע שלך יתחיל ''לאכול'' שמן... ידוע שיש בעיה כזו קבוע בפיאט...
50+
אם החלפה של ראש מנוע בלבד המשמעות היא ששאר המנוע תקין וראש המנוע לא תקין לרוב עקב קורוזיה ממגע תמידי עם המים
תלוי בטיפולים ובנהיגה יכול ל"משוך" עד 200000-250000 ק"מ.
השאלה מה הסיבה להחלפת הראש קורוזיה ואירוזיה רגילים או התחממות כי אז הראש יכול להתעוות וגם המנוע יכול לסבול מ"הלם התחממות".

לפעמים צריך להחליף הראש ולא מספיק החלפת אטם והחשחזה או אי אפשר לבצע ריתוך ומילוי של האזור ש "נאכל" ובמיוחד אם זה קרוב בין המעברים לתא השריפה.

ולפעמים גם זה לא מספיק כי המנוע ניזוק.

לא דיברנו על הסיבות האחרות הנקודתיות: סתימה במעברים, תרמוסטט תפוס, מאוורר, מנוע למאוור, יוניט חום מנוע, רצועות מחליקות ועוד...
באותו הנושא: