2 תשובות
קודם כל אל. הבטן תכאב לך ממש.

אני אומרת לך מניסיון.. בגיל 16 הייתי כל-כך נואשת שניסיתי לאכול ביצה חייה.. זה לא היה לעיס אז טבלתי בזה לחם..
אבל זה לא הספיק לי אז בסוף אכלתי פיתה ששחכתי בתיק איזה כמה חודשים טובים.

הקטע שכשאני רוצה משהו אני לא רואה בעיניים ויש אנשים שיקראו לי פסיכופטית אבל לדעתי זה סתם היה טמטום של אותו שלב בחיים.


פשוט אל תעשי את זה הכאב אחר-כך לא שווה את זה.
קחי גבינה לבנה
תשאירי כל היום בחוץ. בשמש קצת. ותאכלי אחרכך
קחי בחשבון שאף אחד לא מבטיח לך שתשרדי. לפעמים גם קלקול קיבה יכול להביא למוות . הקלקול הכי פשוט יכול להביא למוות. ובמיוחד אם ניסית בכוונה בכוח לקבל קלקול קיבה. זה קארמה