5 תשובות
לעבוד
שואל השאלה:
למה
חדמש לעבוד, גם אני מתעצלת אבל הולכת לעבוד כי אין לי מה לעשות בבית
כי למה לא? עדיף לשבת ולא לעשות כלום,
אם יש לך זמן אז תעבדי, גם תעבירי את הזמן וגם תעשי כסף.