7 תשובות
שואל השאלה:
כמה זה האגרה
כמה זה האגרה
אנונימי
94 או 96 אם אני לא טועה
שואל השאלה:
אהה חשבתי 400 חח ואיך אני משלם
אהה חשבתי 400 חח ואיך אני משלם
אנונימי
האגרה זה 101
אפשר לשלם דרך האתר בגוגל(שולחים לך קישור בהודעה שעברת) או לשלם בעמדות בסופרפארם
אפשר לשלם דרך האתר בגוגל(שולחים לך קישור בהודעה שעברת) או לשלם בעמדות בסופרפארם
את ההיתר נהיגה אתה יכול לקבל אחרי שאתם משלם את האגרה, שנפתחת לתשלום יום אחרי הטסט
את הרישיון מפלסטיק אתה מקבל בדואר, אחרי שאתה מצהיר שסיימת את תכנית הליווי. בעיקרון אתה אמור להצהיר אחרי חצי שנה, אבל המון פעמים מצהירים גם לפני כדי לקבל את הרישיון מוקדם
את הרישיון מפלסטיק אתה מקבל בדואר, אחרי שאתה מצהיר שסיימת את תכנית הליווי. בעיקרון אתה אמור להצהיר אחרי חצי שנה, אבל המון פעמים מצהירים גם לפני כדי לקבל את הרישיון מוקדם
אחרי שאתה משלם את האגרה יש לך היתר נהיגה (אפשר להוציא את זה יום אחרי הטסט) ואז אתה יכול לנהוג
ואחרי 6 חודשים של מלווה אתה יכול להוציא כרטיס
ואחרי 6 חודשים של מלווה אתה יכול להוציא כרטיס
רישיון פיזי? מסיום המלווה את מצהירה על סיום מלווה ומזמינה אותו.
אם את מדברת בכללי על ההיתר שאחרי הטסט, יום אחרי הטסט את משלמת אגרה ומדפיסה את המסמך והוא יהיה הרישיון הזמני שלך עד לסיום המלווה.
אם את מדברת בכללי על ההיתר שאחרי הטסט, יום אחרי הטסט את משלמת אגרה ומדפיסה את המסמך והוא יהיה הרישיון הזמני שלך עד לסיום המלווה.
באותו הנושא: