5 תשובות
שואל השאלה:
אז שווה לי לקנות את הoled או שסתם יקר מידי?
שואל השאלה:
אבל זה כאילו ממש שינוי יותר טוב?
ואם אני מעביר את הנינטנדו לטלוויזיה זה עדיין משנה?
יצא לי לשחק בכל הסוויטות הקיימים עד היום (אצלי יש אולד כי מצאתי במחיר של רגיל בחנות אחת) הכי אוניברסלי זה הרגיל מתאים לכל ויש לו את כל מה שאתה צריך. לייט סתם בזבוז כסף. אולד יוציא בקטנה יותר fps אבל מה שכן במצב נייד יותר נח בגלל הסטאנד שעוזר לו לעמוד. ממליץ על אולד אם אתה יכול לקנות אותו (ממליץ בחום על ד"ר צ'יפ המחירים על נינטנדו יותר נמוכים והם ממש אמינים קיבלתי סוויץ' שהמארז שלו כולו ביפנית אז כנראה הם מזמינים משם)
אם אתה מתכנן להשתמש בו במצב נייד הרבה אז זה יכול להיות שווה את זה אבל בסופו של זה אתה צריך להחליט אם זה חשוב לך יותר מהמחיר הגבוה יותר
שואל השאלה:
אני בהתלבטות תודה רבה^^