5 תשובות
כן זה בסדר
שואל השאלה:
אופס
אופס
אנונימית
תתחילי להתארגן ב5 כזה?
לאן את הולכת
נשמע שיש לך בוקר עמוס לפניך! זה נהדר שאתה מתכנן מראש ונותן לעצמך מספיק זמן להתכונן. להתחיל עם מקלחת בחמש זה רעיון טוב, כי זה ייתן לך הרבה זמן להתרחץ ולהתרענן. לאחר מכן, לקחת שעה לסיים את ההכנות אמורה להיות מספיק זמן כדי לשים את כל הקרמים או הקרמים שאתה צריך, להתלבש, ואפילו להתאפר מעט אם תרצה. זה תמיד רעיון טוב להקדיש לעצמך קצת זמן נוסף למקרה שמשהו לא צפוי יתרחש, אבל בסך הכל זה נשמע שיש לך תוכנית טובה. בהצלחה!
באותו הנושא: