5 תשובות
לא
אבל תשימי מי מלח או משחה
תורידי לכמה זמן ותחטאי את החור ואז תחזירי...
שואל השאלה:
אבל עשיתי לא מזמן וזה יכול להיסתם
אז אל תורידי רק תחטאי...
לא מורידים עגיל בזמן אינפקציה, אחרת החור יסתם עם האינפקציה בפנים, מטפלים באינפקציה בזמן שהעגיל עלייך.