5 תשובות
לא
אבל תשימי מי מלח או משחה
אבל תשימי מי מלח או משחה
תורידי לכמה זמן ותחטאי את החור ואז תחזירי...
שואל השאלה:
אבל עשיתי לא מזמן וזה יכול להיסתם
אבל עשיתי לא מזמן וזה יכול להיסתם
אז אל תורידי רק תחטאי...
לא מורידים עגיל בזמן אינפקציה, אחרת החור יסתם עם האינפקציה בפנים, מטפלים באינפקציה בזמן שהעגיל עלייך.