3 תשובות
50 זה ציון הסף ליציאה לקצונה אבל זה תלוי יותר בתפקוד שלך בסדיר ובהמלצות שיתנו עלייך מאשר נתונים יבשים
לפי האתר של צה"ל צריך 50 דפר לפחות אז אין בעיה
יש נתון שנקרא מתאם קצונה
יש גבוה גבוה מאוד נמוך וכזה
תסתכלי על הנתון והוא יכוון אולך