5 תשובות
אין צורך להביא לדייט ראשון מתנה בשווי כזה, אתה לא מכיר את הבחורה מספיק ואם זה לא ילך בניכם חבל על הבזבוז. זה גם מוגזם לפי דעתי.
אני מסכימה עם חבר שלך
זה נראה כאיחו אתה סתם מנסה להשווית בכסף זה דייט ראשון אתה לא מכיר אותה בכלל אתה לא יודע איך היא באמת אז אתה לא נותן לה את זה כי אתה אוהב את האופי שלה אתה סתם נותן לה כדי להרשים אותה
לדעתי זה קצת מוגזם לדייט ראשון
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן ואוקי אני החבר הוא סתם בוזו
אנונימי
חבר שלך צודק