7 תשובות
אני מעדיפה אבקה
סומק נוזלי יורד לי אחרי שניה
אני מעדיפה אבקה
אבקה לדעתי, אך זו העדפה אישית.
אני אוהבת אבקה
אבל לדעתי נוזלי יותר טוב
לדעתי נוזלי - מחזיק לי יותר זמן ויותר נוח לשימוש.
אפשר להשתמש בנוזלי וגם באבקה ביחד.
אני אוהבת לשים נוזלי ומעל זה אבקה ככה זה עמיד ויפה
אני שמה נוזלי ומעלה אבקה....