4 תשובות
שואל השאלה:
אמרו לי שיום המאה זה לבדוק יותר אם את יכולה להדריך אנשים וכל זה ולא עשיתי יום המאה ושלחו לי מיון לוחמות ועברתי וכרגע אני מחכה לשיבוץ. התומכי לחימה קשורים ליום המאה או שלא? יש סיכוי שישימו אותי תומכת לחימה גם אם לא עשיתי יום המאה?
אמרו לי שיום המאה זה לבדוק יותר אם את יכולה להדריך אנשים וכל זה ולא עשיתי יום המאה ושלחו לי מיון לוחמות ועברתי וכרגע אני מחכה לשיבוץ. התומכי לחימה קשורים ליום המאה או שלא? יש סיכוי שישימו אותי תומכת לחימה גם אם לא עשיתי יום המאה?
אנונימית
תומכ לחימה זה ת]פקיד כללי לרוב זה תפקידי גוב שנמצאים ביחידות קרביות למשל מדאגיות/משקיות תש שנמצאות ביחידות קרביות יקבלו הגדרה של תומכל כביכול כי הן נמצאות ביחידה קרבית למרות התפקיד גוב
בנוסף יש תפקידי תמכ שהם כמעט קרוב ללוחמה כמו מפקד במערך מגל נחשב לתומכ כי הוא מוכשר 03
בנוסף יש תפקידי תמכ שהם כמעט קרוב ללוחמה כמו מפקד במערך מגל נחשב לתומכ כי הוא מוכשר 03
תפקידים שונים פשוט
תומך לחימה זה טירונות יותר קלה תמיד
חוץ מזה פשוט תפקידים אחרים שבדרך כלל יותר קלים
ופחות כסף בחודש
תומך לחימה זה טירונות יותר קלה תמיד
חוץ מזה פשוט תפקידים אחרים שבדרך כלל יותר קלים
ופחות כסף בחודש
תומכות לחימה אלה בעיקר מדריכות, טכנאיות, שהן לאו דווקא נמצאות בשטח עם הלוחמים אבל הן מלמדות אותן בהכשרות שלהם
למשל מדריכת חי"ר, מדריכת שריון, מדריכת קליעה
למשל מדריכת חי"ר, מדריכת שריון, מדריכת קליעה
באותו הנושא: