5 תשובות
אל תרגיש רע מותר לך
אנונימית
לא נורא
אין לך מה להרגיש רע אלא אם כן אתה מתחרט על זה ורוצה אותה אבל אם לא אז טוב שהסתובבתי ולא יצרת מצב של השליה או משהו
רע? למה? היא רק ידידה שלך וגם אם היא הייתה בת זוג שלך זכותך לסרב. מזה אתה חייב להגיד כן על כל דבר? לא, הכל בסדר.
אנונימי
תדבר איתה.
תסביר לה תמצב מהנקודה שלך והיא תסביר את המצב שלה..
רק אל תשאיר אותה במצב שבו היא לא יודעת איך להתנהג עכשיו ומה אתה חושב על הסיטואציה
17.