10 תשובות
אין לי סבא
אם הוא סבא רבא אז זמנו קצוב גם ככה
לא. כי אז לא הייתי נולדת..
זה פראדוקס הסבא בקיצור ..
אם היה לי רק אם זה היה בסדר מבחינתו
לא אבל את האחים שלי כן
הוא כבר נפטר לצערי לא ראיתי אותו בחיים אבל אני בחיים לא הייתי עושה את זה בחיים לא
סבא רבא שלי מת
אין לי סבא רבא