9 תשובות
נורמלי גם אני אוהבת
זה בסדר, אני גם רואה מלא על אלימות ורצח
לא אני גם אוהב,זה בין הז'אנרים הכי נצפים בעולם.
נורמאלי ,
אני בקטע של סדרות תיעודיות על רצח ורוצחים סדרתיים
ריילי כנלל^
שואל השאלה:
אני גם אוהב סדרות כאלה כמו שהיה על ג'פרי דאהמר
^ אני כל כך התבאסתי שנגמרו לי כל הסדרות האלה לראות ואז הרגשתי מוזרה שאני עצובה מזה שנגמר לי הסדרות על רצח לראות חחח
הולכים להוציא עונה שנייה לג'פרי דאהמר אל חשש ^-^
זה נורמלי לחלוטין ליהנות מסרטים וסדרות על מלחמות, גם אם אינך אדם אלים. אנשים רבים מוצאים את ההיסטוריה והאסטרטגיה הכרוכים בלוחמה מרתקים, וצפייה בסיפורים האלה מתפתחים על המסך יכולה להיות ממש משעשעת. זה לא בהכרח אומר שאתה באמת מעוניין באלימות או שהיית רוצה להשתתף במלחמה אם תינתן לך ההזדמנות. כל עוד אתה מודע לכך שהתיאורים האלה הם בדיוניים ואינם מעודדים אלימות בחיים האמיתיים, אין שום דבר רע בלהנות מהם. אז אל תדאג, אתה לא לבד באהבתך לסרטי מלחמה ולסדרות!