9 תשובות
לדעתי לא
הייתי נעלבת
נראלי....כי אז אתה כבר לא נמשך עליה.. אבל זה דיי דפוק שנפרדת ממנה *רק* בגלל זה
פוגע, תחשוב וזה היה עליך.
אם זה רק בגלל זה, נראה לי לא תקין.
תשמע זה העדפה שלך אבל למה היית איתה מהתחלה
ממש לא לגיטימי וממש שטחי וילדותי בעיניי.
מה קרה? אז היא טיפה השמינה מה קרה? היא השתנתה? היא הפכה להיות בן אדם רע?
עדיף לה שיבוא מישהו פחות ילדותי ושטחי במקומך מאשר שתמשיך להיות איתה
זה רק אומר שלא הייתה שם אהבה. ולא באמת אהבת אותה.. אז זה טוב שחתכת את זה. כי מגיע לה הרבה יותר טוב . ומישהי שיעריך אותה ויאהב אותה.