8 תשובות
אני חושב שכן
כן
את טסה עם אל על?
אםכן באפליקציה שלהם יש אופציה לבקש איזה אוכל שאת רוצה מהרשימה (טבעוני/ללא גלוטן/וכו) את יכולה גם להתקשר אליהם ולבקש
אני לא זוכרת אם יש אופציה לבקש ארוחות ילדים
בכל מקרה יש כל מיני סוגים של ארוחות בכל חברת תעופה ואת יכולה לבקש שישנו לך בחינם.
אם את רוצה לדעת, אני טסה עם אל על טיסות ארוכות בערך כל חודשיים ובכל פעם שטסתי הביאו לי לאכול:
ארוחה ראשונה, קציצות עוף ופסטה ברוטב אדום (לא טעים בכלל, מרגיש כמו רוטב מים) וחומוס ופיתה.
ארוחה שניה מביאים תמיד חביתה עם בייגל (זה יותר אכיל מהפסטה ועוד אני לא סובלת חביתה אבל לא הייתה לי ברירה)
בכל מקרה בטיסה האחרונה שלי (ליטרלי אתמול) ביקשתי מראש ארוחה טבעונית סתם כי חשבתי שכל דבר יהיה יותר טעים מהפסטה שאני רגילה לזרוק
וקיבלתי טופו בכמו רוטב כזה כתום עם אורז ואפונה, לא טעים
ארוחה שניה קיבלתי כמו שקשוקה כזאת בלי ביצה ועם לחם מלא, לא טעים
למדתי בדרך הקשה ואני מעכשיו מביאה לטיסות מנה חמה ומבקשת שישימו לי בזה מים רותחים ונגמר הסיפור
אםכן באפליקציה שלהם יש אופציה לבקש איזה אוכל שאת רוצה מהרשימה (טבעוני/ללא גלוטן/וכו) את יכולה גם להתקשר אליהם ולבקש
אני לא זוכרת אם יש אופציה לבקש ארוחות ילדים
בכל מקרה יש כל מיני סוגים של ארוחות בכל חברת תעופה ואת יכולה לבקש שישנו לך בחינם.
אם את רוצה לדעת, אני טסה עם אל על טיסות ארוכות בערך כל חודשיים ובכל פעם שטסתי הביאו לי לאכול:
ארוחה ראשונה, קציצות עוף ופסטה ברוטב אדום (לא טעים בכלל, מרגיש כמו רוטב מים) וחומוס ופיתה.
ארוחה שניה מביאים תמיד חביתה עם בייגל (זה יותר אכיל מהפסטה ועוד אני לא סובלת חביתה אבל לא הייתה לי ברירה)
בכל מקרה בטיסה האחרונה שלי (ליטרלי אתמול) ביקשתי מראש ארוחה טבעונית סתם כי חשבתי שכל דבר יהיה יותר טעים מהפסטה שאני רגילה לזרוק
וקיבלתי טופו בכמו רוטב כזה כתום עם אורז ואפונה, לא טעים
ארוחה שניה קיבלתי כמו שקשוקה כזאת בלי ביצה ועם לחם מלא, לא טעים
למדתי בדרך הקשה ואני מעכשיו מביאה לטיסות מנה חמה ומבקשת שישימו לי בזה מים רותחים ונגמר הסיפור
שואל השאלה:
^כן
^כן
אנונימית
כן, את יכולה
את טסה ללוס אנג'לס? מיאמי?
כן מזמינים מראש
אבל זה מגעיל תביאי מהבית
אבל זה מגעיל תביאי מהבית
באותו הנושא: