6 תשובות
נורמלי? לא זה לא נורמלי ומזעזע שהגענו למצב הזה בכלל, בדיוק קרה לי בקיץ שעבר הלכתי לטייל במתחם שנמצא בעיר שלי ואיבדתי שם את התעודת זהות שלי, והייתי בשוק שהתור הכי קרוב זה רק לחצי השנה הקרונה (כן אז זה היה חצי שנה) ועכשיו עוד יותר מפתיע אותי שזה בכלל לשנתיים מראש, תכלס הפתרון הכי טוב אם יש לך קשרים ברשות האוכלוסין אז זה הזמן להשתמש בהם כי באמת שאני לא רואה פתרון אחר, או שאת יכולה לנסות להתקשר אליהם ולדבר איתם ואולי הם יוכלו להציע לך משהו.
שואל השאלה:
מתסכל רצח
יש לי 16 אז רציתי להוציא תז ראשונה
אנונימית
כרגע זה המצב
לי היה תור לפני כמה חודשיים במקום של חסידים ברמה הכי גבוהה ושהגעתי לא ידעתי שזה חרדי והייתי עם מכנס קצר וכולם הסתכלו עלי אני ממליצה לא ללכת למקומות של דתיים/חרידים עם בגדים קצרים
גם לי זה הייה ככה, אבל אם אתה ממש לחוץ כמוני אז אתה צריך כול יום כמה פעמים ביום להיכנס האפליקציה ולבדוק בכול עיר איפה יש משהו פנוי ככה עשית, כי יש אנשים שמסוגלים טורים ואז אתה יכול לקחת את התור שלהם
יש בוטים מרוסיה שהשתלטו על התורים ומוכרים אותם ביוקר, המערכת הנוכחית גרועה ומלאה בבאגים כאלו. אממה - אוטוטו משרד הפנים המעפן שלנו מחליף את כל המערכת כולה למשהו אחר ובטוח לגמרי, כך שיש סיכוי טוב שיהיה לך עוד מעט מענה הרבה יותר מהיר

https://www.israelhayom.co.il/travel/tourism-news/article/13929306