8 תשובות
חח אספר לך בקצרה זה מדעי המחשב למי שלא יודע מתמטיקה כמו שאדריכלות זה הנדסה למי שלא יודע מתמטיקה
אנונימי
אני במגמה הזאת
אם יש לך אפשרות תברחי משם
אם יש לך אפשרות תברחי משם
אנונימית
^ מגזימה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושבת אם לקחת את זה בתיכום
אני חושבת אם לקחת את זה בתיכום
אנונימית
אם את טובה במתמטיקה לכי כבר למחשבים.. זה גם יזרום עם 5 יחל מתמטיקה ופיזיקה
אנונימי
בכל מקרה עושים אחלה כסף ממידע ונתונים אחרכך אם תרצי לעבוד במשהו דומה
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי בעיה עם מתמטיקה תכלס אבל עם גיאומטריה אני גרועה בינתיים
אין לי בעיה עם מתמטיקה תכלס אבל עם גיאומטריה אני גרועה בינתיים
אנונימית
גאומטריה זאת השאלה הכי קלה בבגרות (5 יחל)
אנונימי
באותו הנושא: