2 תשובות
תעודד, תהיה חזק, תשמע משהו שיעודד אותך..
אין בעיה: הייתי עכשיוו בפארק ביום העצמאות היה מעפן כאבה לי הבטן חברים שלי נעלמו לי (החלק הכי גרוע) היו דחיפות ובלגן.
בכללי בחיים: אחותי הולכת לצבא עוד כמה חודשים ואני אהיה לבד בבית רק אני ואמא שלי
יש לי עקמת בגב (ויקיפדיה בקיצור) ואני צריך לעבור תרגילי פיזותרפיה ולעשות כל הזמן בעבית וגם לנסוע פעם לשבוע ליפזותרפיה בפקקים שאני לא מצליח בטיפולים וההורים שלי מתעצבנים עלי. יש לי חרא של חבר שממרר לי את החיים וכבר שנה אני מנסה להתנתק ממנו ולא מצליח
נמצא בתקופה עמוסה של מבחנים ובחנים
ותראי אותי אני שמח וממשיך את החיים שלי לנרות הכל. כי אין מה לעשות החיים ממשיכים זה לא יעזור לשבת בדיכאון ולהסתכל על מה שאין. תחשבי תמיד שכל דבר היה יכול ליהיות יותר גרוע נגיד במצב שלי: הייתי יכול ליהיות על כיסא גלגלים בלי חברים ובלי אחים. והנה נכון למצב ההוא המצב שלי פי 100 יותר טוב
בכללי בחיים: אחותי הולכת לצבא עוד כמה חודשים ואני אהיה לבד בבית רק אני ואמא שלי
יש לי עקמת בגב (ויקיפדיה בקיצור) ואני צריך לעבור תרגילי פיזותרפיה ולעשות כל הזמן בעבית וגם לנסוע פעם לשבוע ליפזותרפיה בפקקים שאני לא מצליח בטיפולים וההורים שלי מתעצבנים עלי. יש לי חרא של חבר שממרר לי את החיים וכבר שנה אני מנסה להתנתק ממנו ולא מצליח
נמצא בתקופה עמוסה של מבחנים ובחנים
ותראי אותי אני שמח וממשיך את החיים שלי לנרות הכל. כי אין מה לעשות החיים ממשיכים זה לא יעזור לשבת בדיכאון ולהסתכל על מה שאין. תחשבי תמיד שכל דבר היה יכול ליהיות יותר גרוע נגיד במצב שלי: הייתי יכול ליהיות על כיסא גלגלים בלי חברים ובלי אחים. והנה נכון למצב ההוא המצב שלי פי 100 יותר טוב
באותו הנושא: