התחברות
הרשמה
למה תמידד כשמתחילים איתי שולחים חבר או באים איתו לדבר איתי??
6 במאי 2023, 10:56
התחלות
הודעות
נושאים לשיחה
אינסטגרם
2 תשובות
כי אולי מי שרוצה להתחיל איתך מתבייש כי את שווה מידי
א
אאאוווריקוש
מתביישים כנראה
N
Natasha from Russia
באותו הנושא:
למה תמיד כשמתחילים איתי אני אוטומטית נהיית קרה וקשה להשגה?
כל בן שמתחיל איתי שיחה ברשת חברתית זה בגלל שהוא רוצה להתחיל איתי?
למה תמיד כשמתחילים איתי אומרים לי "את היית נראית לי חמודה/נחמדה"?-_-
זה מוזר שזה עושה לי הרגשה טובה כשמתחילים איתי למרות שיש לי חבר?
תמידד לא משנה כמה "חברים" אני אעיף מהחיים שלי, תמידד אני אהיה בעדיפות האחרונה!!!
אני רוצה שיתחילו איתי אבל כשמתחילים זה מוריד לי.. כל מי שמתחיל איתי שרוט רצח.. למה?
זה מוזר שממש מוריד לי שישר מבקשים ממני אינסטגרם כשמתחילים איתי בטינדר?
הרבה זמן כבר לא שולחים לי הודעות ומתכתבים איתי
חבר שלי אומר שהוא לא מקנא בכלל כשמתחילים איתי ושזה לא עושה לו כלום, הגיוני?
כשמתחילים איתי אני לא זורמת כי
זה הגיוני שחבר שלי יכעס עלי כשמתחילים איתי?