22 תשובות
אני לא חושב
שואל השאלה:
לא חושב מה
אנונימית
תישלחי לו עוקב הכל בסדר
שהוא יפחד
תשלחי לו עוקב הכל בסדר אני בטוח שזה יסתדר ותדברו ולכי תדעי אולי גם יצליח לכם בהצלחה
תשלחי נראה לי הוא דלוק עלייך עם הוא מסתכל עלייך חוץ מזה מה יש לך להפסיד זה לא כיאלו אתם מדברים
אמלה זה כמו בסדרות
שואל השאלה:
^אני צורחת נכון זה האקשן הכי גדול שהיה לי בחיים המשעממים שלי
אנונימית
שואל השאלה:
לצורך העניין ראיתי אותו כבר איזה4 פעמים
אנונימית
ואוו תעקבי אחריוו
שואל השאלה:
אמאלה שלחתי לו עוקב אני חוששת לחיי
אנונימית
לא אל תחששי אם יקרה לך משהו אני אחפה עלייך ;)
סתם סתם
בהצלחה!!
שואל השאלה:
שמתי בקשת מעקב והוא לא מאשר ולא מחזיר אוף
אולי הוא לא שם לב? לשלוח הודעה?אנימרגישה needy
אנונימית
תשלחי לו הודעה ואולי תנסי לדבר איתו כשתלכי למסעדה הזאת
שואל השאלה:
לא יצא לי בקרוב להיות שם
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה בא לי לכסח אותו
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אני אשלח הודעה
מה לשלוח?
אנונימית
תשלחי לו
אולי
"היי מה קורה? אתה זוכר אותי מהמסעדה?"
או משהו כזה
אלה אם כן הוא יודע מי את
למרות שגם על זה אני לא בטוחה
אמלה
שואל השאלה:
אני בטוחה שהוא יודע מי אני נשבעת לך שהבן אדם בוהה לי לתוך הנשמה ואני עושה כאילו אני לא שמה לב
ברמה של החבר שלו עשה לי ביי פעם אחרונה שיצאתי משם
אנונימית
שואל השאלה:
חחחחחחחחח יש לו חברה מסתבר
מעניין למה הוא בהה ככה,הזוי.
מזל שלא שלחתי שום דבר פשוט הורדתי עוקב
מרגישה שהבכתי את עצמי רצח
אנונימית