התחברות
הרשמה
אם עשיתי למישהו מינוס על תשובה לשאלה אז הוא יכול לראות שעשיתי לו? הכוונה שהוא רואה שהמשתמש שלי עשה מקבל התראה כאילו
6 במאי 2023, 18:06
מינוסים
נאמני סטיפס
פרטיות
תשובות
אנונימיות
3 תשובות
אין אפשרות לראות או לדעת מי עשה לנו פלוס או מינוס זה אנונימי לגמרי.
עֲמִית כֹּהֵן
לא
א
אני ישנה וכולם ערים
לא, כמו בפלוס
m
miss edenn
באותו הנושא:
בגלל איזו סיבה תתנו למישהו מינוס על תשובה שהוא כתב?
אם אתם רואים תשובה לגיטימית לשאלה כלשהי ויש לה הרבה מינוסים אתם גם עושים מינוסים?
אי פעם כתבתם תשובה לשאלה ושמתם לעצמכם מינוס בכוונה?
יש כאן אנשים שאתם "מכירים" משאלות ותשובות ואתם באופן אוטומטי עושים לו נעץ/מינוסים/תשובה/פלוסים?
אם אני שמה מינוס למישהו בסטיפס על שאלה שהתשובה שכתב הייתה ממש לא לטעמי, הוא יראה שזו אני עשיתי את המינוס (המשך)
למה עשו לתשובה שלו מינוסים?לתשובה של ה28 מינוסים.
למה כשאני עושה מינוס לתשובה ואז יוצא וחוזר לאותה שאלה המינוס לא נשאר?
אם עניתי למישהו לשאלה ועשו לי מינוס זה מוריד לי נקודות אמינות?
רק לי כשאני עושה מינוס למישהו, ואז מרענן את השאלה זה מוריד את המינוסים?
אם אני עונה באנונימיות לשאלה ויש לי פלוסים או מינוסים לתשובה, זה משפיע על האמינות שלי?
עם עושים לי מינוסים בתשובות לשאלה יורד לי אמינות?