11 תשובות
כן אני מהצד שלו
כן בדרך כלל זה ככה
כן ברגע שמאבדים משהו מתחילים להעריך
שאלה אם משהו היה נפרד ממכם ואז רוצה לחזור לקשר לא חייב זוגי הייתם מסכימים?
לא זוגי כן, זוגי לא
מה לא הבנתי
שואל השאלה:
הוא זה שרצה להיפרד ממני ונפרד כי אמר שזה לא זמן טוב בחיים שלו
השאלה שלי היא האם הוא יכול בו לחזור מכזאת מחשבה, להתחרט ולהבין את הערך שלי אחרי שהוא איבד אותי?
הוא זה שרצה להיפרד ממני ונפרד כי אמר שזה לא זמן טוב בחיים שלו
השאלה שלי היא האם הוא יכול בו לחזור מכזאת מחשבה, להתחרט ולהבין את הערך שלי אחרי שהוא איבד אותי?
אנונימית
אכן
כן
כן יעני הוא חושב שהוא עשה טעות
ברור
באותו הנושא: