3 תשובות
הגיוני. ככה זה במשרד הפנים
אני לא בטוחה אבל שמעתי שיש כאלה שמזמינים תורים בלי שהם צריכים בכלל , ואז קונים מהם תורים ..
הגיוני מאוד
בעיר שלי אין לשנתיים הקרובות
בפעם האחרונה קבעתי בעיר אחרת בכלל