7 תשובות
שואל השאלה:
פשוט נזכרתי שהייתי ילדה והיו מורחים אןתי שעדיין הייתי נשרפת ומשתזפת
אנונימית
קרם הגנה לא מונע שיזוף!!!!!!
כן משתזפים בפחות אבל התפקיד שלו זה להגן על העור מהקרינה של השמש שחלילה לא יהיה גירוי בעור או דברים גרועים יותר
אם את רוצה להשתזף יש שמני שיזוף וכאלה עם תוספת הגנה אני ממליצה זה פחות ישרוף את העור
^ את טועהה
אין חרטא כמו השמן שיזוף עם הגנה. אין דבר כזה שיזוף בטוח. שיזוף זה תגובה לנזק.
קרם הגנה איכותי ובכמות מספקת אמור למנוע שיזוף. שואלת השאלה היית עדיין משתזפת כי לא מרחו לך מספיק, או לא חידשו בזמן.
קרם הגנה אמור למנוע שיזוף.
עדיף לשים קרם הגנה ולשמור על הבריאות שלך. הוא לא יעזור לך להשתזף מן הסתם.
לא לשים שמן שיזוף בחיים
אם תשימי קרם הגנה תשתזפי?
לא.
אבל אם תשימי שמן אז כן
קרם הגנה שימי תמיד גם אם זה ימנע את השיזוף