7 תשובות
לנו אמרו שזה לפי האחרון
הגבוה
אבל כשעושים את הבגרות אחרי התיכון לוקחים את האחרון
לוקחים את הציון הכי גבוהה
הגבוה
^מה פתאום
לוקחים את הגבוה
המועד האחרון