7 תשובות
לנו אמרו שזה לפי האחרון
הגבוה
הגבוה
אבל כשעושים את הבגרות אחרי התיכון לוקחים את האחרון
אבל כשעושים את הבגרות אחרי התיכון לוקחים את האחרון
לוקחים את הציון הכי גבוהה
הגבוה
^מה פתאום
לוקחים את הגבוה
לוקחים את הגבוה
המועד האחרון
באותו הנושא: