4 תשובות
למנהל או מנהלת
להנהלת בית הספר ואם זה לא עוזר אז ההורים שולחים פניה למשרד החינוך או למפקח/ת
אז כמו שאמרתי זה ההורים מגישים תלונה למפקחת או למשרד החינוך על בית הספר או המורה
שואל השאלה:
המנהלת לא עוזרת היא יותר גרועה מהמורה נראה לי שאני צריכה להתקשר למשרד החינוך