9 תשובות
שזו בחירה שלה להתאסלם ושזה מגעיל שהיהודים מתלוננים על אנטישמיות אבל עושים אנטישמיות ומדברים מגעיל על הנוצרים והמוסלמים
אנונימית
שזה שלה
שיהודי תמיד נשאר יהודי
שאי אפשר לשפוט אותה, היא עברה גיהינום פשוטו כמשמעו
שאנשים יתעסקו בעצמם
שיהודי תמיד נשאר יהודי
שאי אפשר לשפוט אותה, היא עברה גיהינום פשוטו כמשמעו
שאנשים יתעסקו בעצמם
שהם גזענים. פשוט מאוד. ליהודים יש תסביך אינדיבידואליות משום מה.
שלאנשים שאמרו חבל שהיא שרדה את השואה מגיע בעיטה בפרצוף ולא מגיע לכם כלום טוב כי הם כמו ילדים קטנים שמדברים פשוט שטויות
אישה מסכנה שהחליטה להתאסלם זאת החלטה שלה לפי היהדות היא עדיין יהודיה אבל מגיע לה להאמין במה שבא לה ובמי שבא לה
בכללי אחרי השואה כל הכבוד לה שהיא בכלל מאמינה
אישה מסכנה שהחליטה להתאסלם זאת החלטה שלה לפי היהדות היא עדיין יהודיה אבל מגיע לה להאמין במה שבא לה ובמי שבא לה
בכללי אחרי השואה כל הכבוד לה שהיא בכלל מאמינה
שואל השאלה:
^כי יהדות זה לא רק דת. זה שילוב של מוצא אתני קשר דם ודת והיא לא יכןלה למחוק את השורשים שלה אבל מבחינת דת היא כן מוסלמית
^כי יהדות זה לא רק דת. זה שילוב של מוצא אתני קשר דם ודת והיא לא יכןלה למחוק את השורשים שלה אבל מבחינת דת היא כן מוסלמית
אנונימי
שבחירה שלה ואי אפשר לשפוט אותה על זה
אגב יש סיפור על יהודי בן איזה 70 שהתנצר ויהודים קצת נפגעו מזה... אבל היה שם רב שהעריך אותו, למה? כי הוא הבין שאם הוא התנצר עכשיו זה אומר שהיה לו את הניסיון הזה כבר הרבה שנים והוא נלחם בניסיון הזה עד גיל 70. אי אפשר לשפוט אותה היא עברה דברים קשים מאוד ולהפך צריך לשפוט לכף זכות כמו הרב. ולמי שאומר שחבל שהיא שרדה, אם בורא עולם החליט שהיא צריכה לשרוד, היא צריכה לשרוד ורצויה בעולם הזה!
אגב יש סיפור על יהודי בן איזה 70 שהתנצר ויהודים קצת נפגעו מזה... אבל היה שם רב שהעריך אותו, למה? כי הוא הבין שאם הוא התנצר עכשיו זה אומר שהיה לו את הניסיון הזה כבר הרבה שנים והוא נלחם בניסיון הזה עד גיל 70. אי אפשר לשפוט אותה היא עברה דברים קשים מאוד ולהפך צריך לשפוט לכף זכות כמו הרב. ולמי שאומר שחבל שהיא שרדה, אם בורא עולם החליט שהיא צריכה לשרוד, היא צריכה לשרוד ורצויה בעולם הזה!
שואל השאלה:
^אתה מדהים אחי מדהים
^אתה מדהים אחי מדהים
אנונימי
^תודה צדיק אבל אומר רק מה שבורא עולם זיכה אותי ללמוד מרבנים אני עפר ואפר אבל שימחת אותי מאוד תבורך:)
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
באותו הנושא: