13 תשובות
נורא נורא נורא. אני כיתה י' ואני לא הולכת..
אנונימית
שהן אוהבות ללכת לפורום?
מה אני אמור לחשוב, תעשי מה שעושה לך טוב.
למה נורא?
אני הייתי שם וזה לא נורא
נכון שיש שם מלא שובבות אבל מלא בנות הולכות בשביל ליהנות! לא כולן הולכות בשביל סטוצים!!
שואל השאלה:
מועדון בבאר שבע
אנונימי
קצת לא מקום בשבילן, כיתה ח' אני עדיין יצאתי לפארקים עם חברים.. אבל אם הן גדלו בסביבה כזאת אז שיהיה להם בכיף..
שהן פרחות ז****
כל הכיתה שלי יוצאת, אני לא יוצאת כי בחורה צריכה לשמור על עצמה, לכי תדעי אם יש פדופילים שם?
וגם כולן משחקות אותה שיש להן חבר, סתם מוציאות את עצמן זולות, אנחנו כולה בנות 13-14 מי צריך חבר עכשיו? זה סתם לפוזות, הדור הזה מתדרדר.
לא כל מי שיוצאת למועדון זה הופך אותה לזונה!
בגיל 13-14 אולי זה קצת מוקדם לצאת למועדונים אלב זאת החלטה של הילדה
ולגבי הפדופילים רבאק את הולכת למועדון של נוער איזה פדופילים בראש שלך? מילא היית אומרת לי מועדונים של גדולים כי זה מסוכן!
ואישה יכולה לצאת למועדונים וליהנות ועדיין לשמור על עצמה
אם מישהי אומרת על בחורה שהיא זונה כי היא יוצאת למועדונים אז לדעתי יש לה תפיסה מעוותת
היי שובל מדינה ^_^
קפצולי
אנונימית זה ממש לא קשור, את מהמקיף שלי וזה שבנות יוצאות לפורום זה לא אומר שהן זונות יש כאלה ויש כאלה אני למשל יצא רק בכיתה י'... אבל זה לא הופך אותן לזונות רק כי הן יצאו לפורום..
כמו ג׳ניפר גנריך ועדן מליחוב? זונות וזולות
באר שבעית מאמי
יאללה מה קרה חצי ממי שענה פה בטח ההורים שלו או שלה לא הסכימו להם ללכת ואני ילד כיתה ח' והייתי אתמול בפורום מה כולם פה נהיו צדיקים
ראם מאיסה מקיף אתה?
אנונימתי